Τα πεπραγμένα του BAZAAR

0
39
Τα πεπραγμένα του BAZAAR
Τα πεπραγμένα του BAZAAR

Τα πεπραγμένα του BAZAAR 

BAZAAR τοπικών προϊόντων

 

Δέκα σχολεία της Αχαΐας που ανήκουν στο δίκτυο Αγωγής Σταδιοδρομίας και υλοποιούν πρόγραμμα με Θεματικό Άξονα Τοπικά Προϊόντα Και Ανάπτυξη πραγματοποίησαν Bazaar Τοπικών Προϊόντων υπό την αιγίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αχαΐας και του γραφείου του ΚΕΣΥΠ, το οποίο είχε και την ιδέα.

Ο δρόμος μέχρι την υλοποίηση κάπως μακρύς. Από το φρούτο που θα γινόταν μαρμελάδα ή γλυκό του κουταλιού, από τη τεντούρα που αρωμάτισε τις μερέντες μας και το λάδι που μετατράπηκε σε αρωματικά σαπούνια μέχρι την κατοχύρωση νομικού πλαισίου για μια προσομοίωση επιχείρησης που θα μας κάλυπτε στο στήσιμο των πάγκων! Χάρη στις ενέργειες του δραστήριου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου ΕΠΑΛ και την ανάληψη πρωτοβουλιών εκ μέρους της διευθύντριας του, είχαμε πάγκους για τα αγαθά μας! Και το θεό βοηθό, διότι κράτησε όσο χρειαζόταν το δυνατό ήλιο ή τη βροχή μακριά!

Ο στόχος της κοινής αυτής δράσης ήταν διττός: να υπάρξει μια εξωστρέφεια της γης προς τους μαθητές της πόλης από τη μια και από την άλλη να δοκιμάσουν οι μαθητές της περιφέρειας τις δυνατότητές τους στο επιχειρείν μέσω των απλών αλλά πολύτιμων αγαθών που έχουν στο περιβόλι τους ή στο πατρικό χωράφι.

Πράγματι, οι μαθητές του κέντρου είδαν πως η περιφέρεια και η ευρύτερη περιοχή του νομού μας έχει να παρουσιάσει τοπικά προϊόντα που οι μαθητές μας ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο.

Η Ομάδα μας κατά γενική ομολογία ήταν απόλυτα οργανωμένη και ολοφάνερα είχε δουλέψει με συνέπεια έτσι ώστε να έχουμε πλούσιο εμπόρευμα προς διάθεση.

Μέσα από τη δράση του παζαριού, η ομάδα χρειάστηκε να γίνει δημιουργός, κατασκευαστής η παρασκευαστής. Έκαναν πράξη λοιπόν χωρίς να το ξέρουν το μεταποιητικό εμπόριο, περνώντας από τον πρωτογενή στο δευτερογενή τομέα. Στη συνέχεια, όταν ήρθε η ώρα της προώθησης των σκευασμάτων, εκλήθησαν, κάτω από τις γενικές και πιο ειδικές κατευθύνσεις των καθηγητριών τους, να βρουν τη κατάλληλη διακόσμηση προκειμένου να τα καταστήσουν όσο πιο ελκυστικά γίνεται! Έτσι, μετετράπησαν σε δραστήριοι πωλητές, διαφημιστές, με άλλα λόγια μικροί επιχειρηματίες.  Αντιλήφθησαν πως για όλα αυτά χρειάστηκε η κατεύθυνση και η γνώση των μεγαλυτέρων, των καθηγητών, του γονέα αλλά και του ευρύτερου συγγενικού περιβάλλοντος. Η εργασία σε ομάδες έφερε τους μαθητές σε επαφή εκτός σχολείου και  δοκιμάστηκαν σε καταστάσεις συνεργασίας.

Το αποτέλεσμα μας αντάμειψε! Δε φέραμε τίποτε πίσω. Ζήτω, ξεπουλήσαμε! Τα χρήματα αυτά θα μειώσουν κατά πολύ το κόστος της εκδρομής μας.

Διαβάστε για μας και εδώ  http://kesypp.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ