Από την θεωρία στην πράξη

0
16
Από την θεωρία στην πράξη
Από την θεωρία στην πράξη

Από την θεωρία στην πράξη

Οι εργασίες της ομάδας αγωγής σταδιοδρομίας του Γυμνασίου Οβρυάς

Οι εργασίες των μαθητών του προγράμματος Αγωγής σταδιοδρομίας παρουσιάστηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ξενοδοχείου Αλέξανδρος το πρωί της 22/4/2015, τη δεύτερη ημέρα της διήμερης εκδρομής μας με το δίκτυο στο Βόλο- Πήλιο. Κλήθηκαν λοιπόν να αποδείξουν ότι κατάφεραν να μεταβούν ομαλά από την θεωρία στην πράξη!

Καθώς η Οβρυά αποτελεί μια ημιαστική περιοχή, το τοπίο που συναντάμε είναι πυκνοκατοικημένες συνοικίες αλλά και διάσπαρτα αγροτικά διαστήματα. Βρίσκουμε επομένως συχνά και κατοικίες με περιβόλια με λεμονιές, κυδωνιές, πορτοκαλιές και νεραντζιές, χωράφια με λιόδεντρα, και φυσικά μεγάλους κήπους με την παραδοσιακή χρήση: μερικά οικόσιτα ζώα για την οικιακή παραγωγή κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Πήραν λοιπόν τα παιδιά αυτά τα αγαθά και προσπάθησαν να τα μεταποιήσουν προκειμένου να τα αναδείξουν στους κατοίκους της πόλης τους αλλά και να δοκιμαστούν και τα ίδια σε ένα είδος επιχειρηματικότητας.

Η παρουσίαση εστίασε στην προετοιμασία των εργασιών ανά ομάδες.

Πρόκειται για τρία βιντεάκια 3 με 4 λεπτών το καθένα, όπου προβάλλονται με τη σειρά, τα σαπούνια της Σωτηρίας Χαραλαμποπούλου, τα σουφλέ της Βαλεντίνης Χουρπιλιάδη, οι μερέντες μιας μεγάλης ομάδας αποτελούμενη από επτά περίπου μαθητές αγόρια και κορίτσια και οι χυλοπίτες της ομάδας των Μαρία Μπότη και Ιωάννα Δελέγκου, όπου προβάλλουν τα πρώτα βήματα αφού οι καιρικές συνθήκες δεν είναι ακόμα κατάλληλες για την παρασκευή ζυμαρικών!

Στην παρουσίαση δείξαμε και φωτογραφίες από την επίσκεψή μας στο Εργοστάσιο σταφίδας Κουνινιώτη και το ομώνυμο μουσείο στο Αίγιο!

Η παρουσίαση του προγράμματος μας θα γίνει και στο σχολείο για τους γονείς και την τοπική κοινωνία. Για τις ανάγκες της παρουσίασης στο τέλος της σχολικής χρονιάς και με δεδομένο ότι θα έχουμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας για να προετοιμαστούμε καλύτερα θα κάνουμε τη σύνθεση όλων των δραστηριοτήτων.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ